Fruit Crumble :)


Nieco złośliwie ciasto ze specjalną dedykacja dla mojego braciszka <3 ;)
Koniecznie chciałam upiec coś z malinami a że standardowe ciasto kruche już mi się przejadło zdecydowałam się na kruszonkę, czyli coś między ciastem kruchym a ucieranym ;)
Przyznaje, że jak zawsze mam wątpliwości czy wszystkim smakuje mój wypiek tak w tym wypadku zdecydowanie na tak! ;)
Po kruszonce pozostały tylko okruszki ;)

Składniki:
30 dag mąki
2 łyżeczki proszku do pieczenia
1 jajko
15 dag cukru
10 dag masła
2 łyżki cukru pudru
1 kg ulubionych owoców

Sposób wykonania:
Mąkę mieszamy z proszkiem do pieczenia, dodajemy jajko, cukier i masło. 




Całość siekamy nożem i krótko wyrabiamy ręcznie, ostatecznie kruszymy palcami. :)

Blaszkę wyłożoną  papierem do pieczenia wylepiamy połową naszego ciasta, dobrze dociskamy.

Teraz czas na owoce! :)




Na wierzch układamy drobno pokrojone owoce, 



Pokrywamy je resztą kruszonki.



Pieczemy ok. 40 minut w 180`C



Smacznego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz